Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Μπάρες υγιεινές και νηστίσιμες με απ' όλα και χωρίς ψήσιμο

Δεν είναι πως δεν έχω συνέπεια σ' αυτά που κάνω
είναι πως τον τελευταίο καιρό είναι πολλά αυτά που κάνω
και άλλα τόσα αυτά που δεν κάνω
ανάμεσά τους και το να ενημερώνω (με συνέπεια) το αγαπημένο μου, έτσι κι άλλιώς, blog.

Τώρα όμως, που μεσολαβεί μια ανάσα (έως και δυο) από τα άλλα αγαπημένα μου που δεν άρχισαν ακόμη,
και μια κι έφτιαξα κάτι πολύ μου άρεσε κι έγινε γρήγορα αγαπημένο,
ανοίγω πόρτες, παράθυρα, κομπιούτερς και κιτάπια
λέω καλημέρα,
και τρατάρω καφέ,
ο ελληνικός μας τέλειωσε, αμερικάνικο έχουμε (γαλλικό όπως τον λέμε στην Ελλάδα),
με μπάρες υγιεινές, νηστίσιμες, με απ' όλα και χωρίς ψήσιμο

Κι ενώ στην κουζίνα έχω ανοίξει δουλειές με ντουλάπια και ντουβάρια και καθαρίζω,
παίρνω κι από κει μια ανάσα (έως και δυο) ,
πιάνω τα σύνεργα γραφής
και γράφω απνευστί και μονορούφι τα υλικά μας.

Ομπρόϊς λοιπόν!

                                    Μπάρες υγιεινές και νηστίσιμες με απ' όλα και χωρίς ψήσιμο
1,5 κούπα rice cereal (ρυζοδημητριακά)
1,5 κούπα βρώμη
1/2 κούπα καστανή ζάχαρη
1/2 κούπα μέλι
1/2 κούπα φυστικοβούτυρο
1κ.γ εσάνς βανίλια
1/2 κούπα ξηρούς καρπούς (έβαλα αμύγδαλα)
1/3 κούπα σταγόνες πικρής σοκολάτας (μπορείτε να βάλετε και νιφάδες καρύδας)

                                                                           Ε(χ)τελούμε
Λαδώνουμε ελαφρά ένα ταψάκι (όχι πολύ μεγάλο για να μη μας βγουν πολύ λεπτές οι μπάρες)
Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε τα ρυζο-δημητριακά με τη βρώμη και τα αμύγδαλα.
Στη φωτιά βάζουμε το μέλι με την καστανή ζάχαρη και μόλις πάρει βράση τα κατεβάζουμε και ρίχνουμε μέσα το φυστικοβούτυρο και τη βανίλια. Ανακατεύουμε.
Ύστερα ρίχνουμε και τα κομμάτια σοκολάτας .
Αδειάζουμε το μείγμα στο ταψάκι, ισιώνουμε με το χέρι, και όσο είναι ζεστό ακόμη το μείγμα, χαράζουμε τις μπάρες με ένα κοφτερό μαχαίρι. Βάζουμε το ταψάκι στο ψυγείο.
Σας ορκίζομαι, είναι μούρλια, και νομίζω πως θα τρέξουν τα σαλάκια και μεγάλων και μικρών.

Κι ενώ τρέχω να φάω άλλη μία
πάω να χωθώ με βιάση στα ντουλάπια μου,
και να καθαρίσω τα ντουβάρια μου.
Ορεβουάρ λοιπόν κι ορεντουβάρ!!!

16 σχόλια:

  1. Αυτό είναι που λένε δουλειές με φούντες! Αλλά και με μπάρες!
    Άντε με το καλό στο καθάρισμα. ξεδιάλεγμα και ότι άλλο χρειάζονται τα ντουλάπια και τα ντουβάρια σου Μαρθούλα.
    Σε νοιώθω...μιας και μόλις ξεπέρδεψα με τα δικά μου, ντουβάρια, ντουλάπια, ράφια, καρέκλες και τραπέζια!
    Ορεβουάρ και ατού ταλέρ...(au reservoir ma cheri) καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ Πηνελόπη μου έβαλες πλώρη για πολλά. Εγώ και τα ντουλάπια τα κάνω με οχτακόσια διαλείμματα. Πλένω μια ντάνα πιάτα, παίρνω διάλειμμα για καφέ, μερικά φλυτζάνια, διάλειμμα να στείλω mails, μέχρι να φτάσω στα κατσαρολικά θα μ' έχει πιάσει jet lag κι άειντε καληνύχτα Μαργαρίτα (Μαρθουλίτα δηλαδή!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρθουλι!! Που εισαι βρε κοριτσι;
    Και με αμερικανικο καφε βολευομαι. Αρκει να εχεις μπαρες για κερασμα και χρονο για να ξαναρθεις συντομα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, κόπιασε λοιπόν, έχω και μπάρες, έχω και καφέ, έχω και χρόνο (τώρα), ας μην καθυστερούμε!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς το κορίτσι! Σίγουρα πέρασες καλά το καλοκαίρι σου και αυτό εχει σημασία!
    Και πράγματι σήμερα μας έκανες κάτι καλό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω ναι και στα δύο, Μαρία μου! Πέρασα πολύ καλό καλοκαίρι και οι μπάρες βγήκανε πολύ καλές. Όλα καλά λοιπόν μου φαίνεται η καλύτερη ευχή (και) για σήμερα!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες οι μπάρες σου, πολύ νόστιμες και εύκολες φαίνονται.
    Θα τις κάνω και θα σε ενημερώσω.
    Καλό κουράγιο και εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα με τις δουλειές και να κάνεις αυτά που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολότατες και νοστιμότατες, στον υπερθετικό και τα δύο. Οι δουλειές συνεχίζουν και σήμερα με το ρυθμό που πάω, και μόλις τελειώσουν θ' αρχίσουν άλλες. Καλημερούδια μας, Νοτούλα μου!

      Διαγραφή
  6. Welcome back, dear! Υπέροχες οι μπαρούλες, απολύτως του γούστου μου!
    Φιλάκια από Ζάκυνθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν και του δικού μου γούστου, Λένια μου! Και τα δικά μου φιλιά στη Ζάκυνθο!

      Διαγραφή
  7. Γειά σου Μάρθα.
    Είδα μπαρες και μπήκα.
    Μόλις σήμερα αγόρασα υλικά για να φτιάξω.
    Περίπου ίδια συνταγή, μόνο που εχει κσι ταχινι.
    Έχεις ωραίες συνταγές, θα σουρχομαι.
    Αλε ρετουρ και παντεκουα.
    Αμ πώς ξέρουμε κι εμείς φραντσεζικα.
    Μπον νουι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά θα σου γινουν και με το ταχίνι. Καλοφαγωτες και καλως ορισες!

      Διαγραφή
  8. τελειες!! οτι πρεπει για σνακ παντου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως τις έσκισα...και για σνακ και για κυρίως και για after το κυρίως! Πάμε γι' άλλες!

      Διαγραφή
  9. Καλώς μας ήρθες και μάλιστα πολύ δυναμικό come back με αυτή την υπέροχη συνταγή! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...